NEDEN BİZİMLE ÇALIŞMALISINIZ?
Mobilog Marka değerinizi korur ve müşterilerinizin memnuniyetini her zaman öncelikli tutar. Müşterilerinizin uygun olduğu zamanlarda sevk ve montaj işlemlerini gerçekleştirmek üzerine kurulu sistemlerimiz ile ürün kabulünden montaja kadar tüm süreçlerinizi özenle takip ediyor ve raporluyoruz.
RİSKLERİNİZİ AZALTIN
Lojistik hareketlerinizi azaltarak ürünlerinizin hasar görme olasığını minimuma indirin. Sevk edilecek ve stoklarda bekleyecek tüm ürünlerinizi Lojistik üslerimizde barındırarak profesyonel personellerimize emanet edebilirsiniz.
Profesyonel çalışma ve eğitim sistemimiz ile ürünlerinizin nerdeyse el değmeden stoklanmasını ve sevke hazırlanmasını sağlayabilirsiniz.
MARKA DEĞERİNİZİ KORUYUN
Planlama ve Randevu sistemimiz sayesinde müşterileriniz ile iletişimi uzman ekibimize devredin. Müşterilerinizin teslimat adresi onaylarını, sevk öncesi randevu onaylarını ve sevk sonrası memnuniyet görüşmelerini sizin için takip ediyoruz.
DOĞRU ZAMANDA DOĞRU ADRESE
Doğru zamanda Doğru Adrese en kaliteli hizmeti müşterilerinize ulaştırmak için çalışıyor ve kendimizi her geçen gün yeniliyoruz. Kendimize uygun olarak geliştirdiğimiz sistemlerimiz ile müşterilerinizin ve siz değerli müşterilerimizin ihtiyaçlarını izliyor ve hem sistemlerimizi hemde personllerimizin kalitesini her geçen gün artırıyoruz.
ANLIK İZLEME VE DENETİM
Tüm sistemlerimiz online olarak dizayn edilmiş ve siz değerli müşterilerimiz için takip platformlarımız bulunmaktadır. Bu platformlar sayesinde satışlarınızın ve ürünlerinizin son durumlarını, sevkiyat performanslarını, müşterilerinizden gelen geri dönüşleri ve daha bir çok veriyi anlık olarak takip edebilirsiniz.